wtorek, 12 maja 2015

Moje zakupy z Rossmanna. -49 % na podkłady, pudry i produkty do paznokci.



Przygarnęłam nowe podkłady i pudry bo te kosmetyki szybko wychodzą. Odpuściłam produkty do ust, mam ich sporo i na razie będę korzystała z tego co mam za to skusiłam się na kilka nowych wiosennych lakierów do paznokci, padło na spokojne odcienie, bo takich mi brakowało. 


Wszystkie ceny, które podam, są już po obniżce:

  • Puder Wibo sypki matujący półtransparentny 6,37
  • Rimmel Lasting Finish kolor 201 Classic Beige 13,23
  • Wibo róż do policzków nr 02 4,79
  • Puder Maybelline Affinimat 14,70
  • Korektor True Match L'oreal 17,14

,





Lakiery do paznokci:
  • Eveline MiniMax nr 931- 2,93
  • Bourjois nr 26 Blue on Blues- 14,70
  • Bell seria Hypoalergenic nr 13- 5,39
  • Wibo Hello Summer nr 03- 2,93
  • Manhattan Quick-dry nr 43S- 5,39






Wysuszacz do lakieru Sally Hansen w cenie regularnej jest dość drogi. Nigdy go nie miałam dlatego przy tak dużej obniżce warto było kupić. 10,78



Znacie te kosmetyki, które z nich u Was się sprawdzają?


26 komentarzy:

  1. A ja zważając na moje zapasy,unikałam Rossmanna jak tylko mogłam w tych dniach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam zapasów dlatego kupiłam trochę nowości do testowania ;)

      Usuń
  2. a ja zawsze po takich promocjach chodzę i płaczę, że mogłam kupić to albo jeszcze tamto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dziewczyny faktycznie kuszą tymi swoimi postami i pokazują fajne kosmetyki o których się nie pomyslało prawda? ;)

      Usuń
  3. Ja swój puder sypki z wibo kupiłam za 4,90;)
    Fajne łupy a zwłaszcza lakiery do paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zakupiłam ale na allegro podkład z Rimmela :) Jestem bardzo ciekawa jak będzie się sprawdzał. Ma bardzo dużo pozytywnych recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie dołączę do grona wielbicielek, podkład brzydko ciemnieje mi na buzi :(

      Usuń
  5. wszystkie lakiery mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zakupy zrobiłaś <3 Uwielbiam ten podkład z Rimmela

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Miałam go i niestety dostałam uczulenia :( a ładnie matowi i utrwala makijaż :)

      Usuń
  8. Ja zamieniłam Instant Dri SH na Seche Vite - jest chyba jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zobaczę co potrafi Sally Hansen, nigdy go nie miałam bo w cenie 20 zł wolę kupić wysuszać w Inglocie.

      Usuń
  9. u mnie wszystko od sally wykupione ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nawet nie zaglądam w tych dniach do Rosska, wiem, że nie byłabym w stanie oprzeć się tym cudeńkom w cenach że aż miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusiły mnie pomadki bo wychodzą śmiesznie tanio na tych promocjach ale muszę słuchać rozsądku! Mam dużo produktów do ust i nie kupię nic nowego.

      Usuń
  11. Fajne zdobycze ;) Mam ten puder sypki z Wibo oraz Affinimat i bardzo sobie oba chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Affinimat znam, wiedziałam, że piszę się na dobry puder, ogólnie Maybelline ma fajne pudry wykańczające. Wibo testuję, jak na razie jest ok :)

      Usuń
  12. Bardzo udane zakupy :) lakiery mają śliczne odcienie, ale u mnie niestety róże nie prezentują się ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każda z nas ma swój gust i nie wszystkie będziemy się dobrze czuły w tych samych odcieniach :)

      Usuń
  13. Mam tylko puder i sprawdza się bardzo dobrze. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie dotarłam na Rossmanowe zakupy ;) Uwielbiam Insta-Dri od Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym nic nie potrzebowała to też bym nie poszła ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.