poniedziałek, 5 czerwca 2017

Redermic C La Roche Posay. Krem ujędrniający.


Cera każdej z nas ma inne potrzeby ale wszystkie potrzebujemy doskonałego nawilżenia. Skóra nawilżona wygląda młodziej, jest bardziej elastyczna, lepiej utrzymuje kosmetyki kolorowe. Nawilżenie to podstawa dlatego tak bardzo lubię testować nowe kremy do twarzy szukając tego idealnego. Redermic C ma przeciwstarzeniową formułę. Pomada zredukować zmarszczki mimiczne i nadaje skórze elastyczności. 

W kremie znajdziemy kombinację składników witaminy C, kwasu hialuronowego, mannozy, neurosensyny i madekasozydu.

INCI:
Aqua, Glycerin, Dimethicone, Butyrospermum Parkii Butter, Limnanthes Alba Seed Oil, Ascorbic Acid, Butylene Glycol, Paraffinum Liquidum, Ammonium Polyacryldimethyltauramide, Taurate, Cetyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Polymethylsilsesquioxane. 






Redermic C używałam zimą, wiosną i nadal przy nim zostanę. Planuję kupić następną tubkę ponieważ jest to krem, który ratuje skórę i daje ogromne poczucie ulgi gdy mam przesuszone partie skóry. Redermic C fajnie nawilża skórę na policzkach (te partie mam często przesuszone) i w okolicach nosa. To dla mnie bardzo problematyczne miejsce. Skóra w zagłębieniach, przy skrzydełkach nosa, bardzo często mi się łuszczy, gdy brakuje jej nawilżenia lub zostanie potraktowana kosmetykami złuszczającymi, które bardzo wysuszają. 

Krem zawiera dwa często zapychające składniki. Gliceryna i parafina przyczynia się do powstawania zaskórników, czasami podskórnej kaszki, ale nie wszystkie kremy z tymi składnikami działają zapychająco na moją skórę, to właściwie loteria, muszę wypróbować aby się przekonać. W tym przypadku nie odnotowałam na twarzy nieprzyjaciół. 


Zapach kremu jest przepiękny. Dla mnie to woń wiosennych konwalii ♥

Opakowanie jest metalowe, jest końcówka z dziubkiem, która pozwala ma wyciśnięcie małych porcji i nie zasysa powietrza.





Krem uelastycznia i napręża skórę. Efekty zaczynają być widoczne po 2 tygodniach stosowania. Formuła jest lekka, łatwo się wchłania i rozsmarowuje. Może być stosowany pod makijaż. Odpowiadał mi na dzień i na noc w chłodne miesiące. Obecnie używam go tylko na noc po serum oliwkowym z Biochemii Urody, ponieważ na dzień jest zbyt bogaty. 


Pojemność: 40 ml. Cena w zależności od marży apteki. Od 80 do 90 zł.



3 komentarze:

  1. mam na niego chęć od dawna, idealny do skóry, która zaczyna się już starzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawilża i trochę napina po kilku tygodniach. Bardzo dobry krem ♥

      Usuń
  2. Dla mnie troszkę drogi, ale chyba warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.